Egy kis bejelenteni való.

Sziasztok. Igazából nem szokásom ilyenkor egy különálló kis bejegyzést írni a rész elé, de muszáj. Nagyon, értitek: NAGYON sajnálom, hogy ilyen keveset vagyok, és hosszú ideig eltűnök. Nem kaptok új részeket, öljetek meg nyugodtan, de egyszerűen nem tudom mi van velem. Ha kapok valahol munkát, akkor se sokat leszek, de ezt csak így zárójelben jelzem meg. Nos, a lényeg, hogy kurvára nincs ihletem. Tudjátok mi az az írói válság? Én igen. Higgyétek el, nagyon nem jó. Szóval.. Most megírok előre pár részt, ahogy sikerül, és majd később publikálom. Puszit küldök minden kedves olvasómnak, és tudjátok: Olvassatok sokat! Főleg az én blogomat ;)
És itt egy cuki kép.
#megeszem #cukihashtag #pandamaciiii #adjatokegypacsit #majdjövök #Puszi

2 megjegyzés:

  1. Szia! Mikor folytatod a történetet? Ma találtam rá a blogodra, és IMÁDOM!!!!

    Olvastam a chat-ben a "Kritikuss"-t. Szerintem egyáltalán nincs igaza, és mellette még bunkó is. De biztos rossz lehet szegényes fantáziával élni.
    Szerintem nagyon is jól eltalálod a leírások és a párbeszédek közötti egyensúlyt.
    Desing is tetszik. Látszik, hogy sokat dolgoztál vele.

    Remélem hamar folytatod a történetet. Sok ihletet kívánok neked.

    puszi: Evelyn

    VálaszTörlés
  2. Kedves Evelyn. :) Köszönöm szépen a kedves szavakat, próbálom minél hamarabb hozni az új részeket, csak sajnos nagyon nincs ihletem, mellette még dolgozok is, és másik blogot is üzemeltetek.
    Igen, szegényke nem tudom, hogy milyen blogot nézett. :D Igazából örülök neki, mert a rossz kritika is kritika. ;)
    Köszönöm, és kövesd továbbra is a blogot. :)
    Ölel, Brigi.

    VálaszTörlés

Oreuis remindmelove