2. díj!

Sziasztok! A blog megkapta a második díjat, amit nagyon köszönök Dorine-nak. A blogját a nevére kattintva érítek el. 

Szabályok:
Köszönd meg a díjat!
Írj magadról 10 tényt!
Válaszolj 10 kérdésre!
Tegyél fel 10 kérdést!
Küldd el embereknek!

Írj magadról 10 tényt (Nem lesz tíz, de párat megpróbálok írni)

  1. Most jöttem a strandról és nagyon fáj a hátam.
  2. Holnap 30 km-es sétára megyek.
  3. Szeretem az olvasóimat. <3
  4. Utálok mások előtt enni.
  5. Utálom azokat az embereket, akik nagyra tartják magukat csak éppen nincs mire.
  6. Sok mindent utálok. :D 
Válaszolj 10 kérdésre

  1. Kutya vagy macska?
    Kutya! Allergiás vagyok a macskaszőrre. :D 
  2. Kedvenc könyved?
    Az Időtlen szerelem trilógia mindhárom része.
  3. Miért kezdtél el blogolni?
    Unatkoztam. 
  4. #TeamCap vagy #TeamIronMan?
    Immmmádom Robert D. Junior-t, szóval egyértelműen IronMan!
  5. Szerinted az embernek lehet több legjobb barátja?
    Igen. Nekem 3 van :)
  6. Mit gondolsz a sablonos blogokról? Mitől válik azzá?
    Egyik se sablonos, mindenki olyat ír amilyet szeretne. 
  7. Milyen zenéket hallgatsz?
    Hát olyan demilovato, selenagomez, DNCE meg ilyenek. :D Ja, meg 1D. Még mindig. :)
  8. Kedvenc színed?
    Zöld és a kék.
  9. Szereted az esőt?
    Csak az illatát. :)
Tegyél fel 10 kérdést
  1. Piros vagy lila?
  2. Balaton vagy Velencei-tó?
  3. Robert Downley Junior vagy Niall Horan?
  4. Milyen zenéket hallgatsz?
  5. Hogy vagy ma?
  6. Mik a terveid a nyárra?
  7. Mész dolgozni a nyáron?
  8. Mióta blogolsz?
  9. Mi a véleményed a blogomról?
  10. Abba akarod egyszer hagyni a blogolást? 
Küldd el embereknek

2 megjegyzés:

  1. Drága Bri
    Köszönöm szépen a díjat :)
    Nagy ölelés <3
    xx

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen a díjat, amint időm engedi a fránya sulis hajtás miatt, nyomban ki is teszem. :)

    VálaszTörlés

Oreuis remindmelove