03. - "- Gazdag vagy! - Oh, ne is mondd!"

Az előző rész tartalmából:
"- Mamacita? Tudsz spanyolul? Öhm, mintha nem tudnád magadról - Mindig is kedveltem a művelt pasikat. De ez még mindig nem megy túl azon, hogy egy bunkó. És mi az, hogy szexinek találom-e? Mintha nem tudná magáról, hogy a maga 23 évével ő a legszexibb pasi a világon. De akkor is egy bunkó!"


Eliott
TETSZIK, AHOGY REAGÁL. JÓ, EZ MOST HÜLYÉN hangozhat, de szeretem, ha egy lány nem ájul el ettől a nagy háztól, amiben egyedül lakok. 

- Te komolyan itt laksz? - kuncog bele a kérdésébe. Azt hiszem, nem túlzok, amikor azt mondom, hogy ez az a hang, amiért egy férfinak élnie kell. Különös volt újra hallanom, azt, hogy egy nő kuncog
- Ja, de ez csak a legény lakásom. Terveim szerint ha megnősülök, és lesz legalább egy gyerekem, akkor biztos, hogy veszek majd egy nagyobb házat - vonom meg a vállam. Fura tekintettel vizslat végig, minden porcikámat végigméri. Kiráz a hideg csillogó tekintetétől, és csak nagy erőfeszítéssel tudom visszafogni magam. 
- Megteheted, nem igaz? - kérdezi, hangjában bujkál az irónia
- Egy ideje igen - mosolygok. Beljebb invitálom, és megkínálom egy pohár Carmenére-vel. Kiveszi a kezemből a felé nyújtott poharat, és lassan belekortyol. 
- Mond meg az igazat, élvezed, hogy minden nő a lábad előtt hever? - kérdezi két hörpintés között. Félrenyelem a bort. Nem számítok e kérdésre.
- Megszoktam - legyintek. Letörlöm az arcomról a pár csepp bort és fürkészve nézem az előttem ülő lányt, és végig mérem. Nem hiszem, hogy sajnálná tőlem ezt a lakást. 
- Más csak álmodhat erről, te pedig még szerencsének se érzed magad - sóhajt. Hirtelen felindulásból közelebb húzódok hozzá és megnyalom az alsó ajkamat. 
- Annyit beszélsz. Annyit, azzal az okos száddal - érzem, ahogy megremeg az ajka. Lesiklik a tekintetem a csöppnyi kezére, és hozzáérintem az ajkamhoz. 
- Mit művelsz, Bomer? - kérdezi. Elmosolyodok, és megcsókolom minden úját. 
- Levettél a lábamról, Angyal. Kérlek, ne haragudj rám, de eddig tudtam tartani magam - ránézek. Szemében zavarodottság játszik, némi menekülési kényszerrel. 
- Túl sokat ittál.. - suttogja. Azonnal letámadnám rózsás ajkát, amin gyönyörűen csillog a piros árnyalatú száj fény. Lenyalnám róla, szívogatnám, de félek, hogy elüldözöm magamtól, ha rátapadok. Még csak pár órája ismertem meg, de ez a lány... 
- Egy kortyot tudtam eddig inni, Briana, egy kortyot. Elvonod a figyelmemet mindenről, ezzel a gyönyörű kinézeteddel! - korholom édesen. Elpirul, és elvonja a kezét az ajkamtól. Nagy szemekkel pislog rám, vár valamit. Közelebb hajolok rózsás arcához, és suttogni kezdek: - Csak egy csókot kérek! Aztán békén hagylak, Ha el akarsz menni, akkor menj. Csak egy csók, és kész. 
- Bomer, te nem fogod fel, hogy nem vagyok az a fajta lány, aki első alkalommal lefekszik veled! Te az én bugyimba nem mászol bele! - suttogja. Fél, hogy valaki meghallja? De hisz' egyedül élek itt, még kutyám sincs. 
- Egy kibaszott csók, Bria. Nem akarok a bugyidba mászni, ahogy te mondod - megmosolyogtat a szavajárása. 
- Fogadjunk valamiben - felteszi a kezét és arrébb mászik, hogy leülhessek. Lehuppanok mellé és átölelem a vállát. Nem bújik ki a kezem közül, csak dermedten ül. Aztán felém fordul.
- Ha egy hónapig kibírod, hogy nem csókolsz meg, akkor a hónap végén én magam foglak lekapni - mosolyog, aztán mielőtt megszólalhatnék, felteszi kezét, jelezve, hogy most következik az alku másik része. 
- De? - kuncogok, és lehörpintem a borom másik felét. 
- Viszont, ha mégsem tudod visszatartani magad a végéig, akkor elköltözöl ebből a nagy házból, és átköltözöl egy szerényebbe! - küld felém egy gyilkos mosolyt. Belevaló kurva, az biztos.
- Jó áll az alku! - magamhoz vonom, és nyomok egy lágy csókot a homlokára. - De ha nem a szádat, akkor legalábbis minden más porcikádat csókolgatni fogom!
Felnevet. - Azt majd meglátjuk, Bomer. De nem tudom elégszer elmondani neked. Nem fogsz a bugyimba bújni egyhamar!
Nevetnem kell, ettől a chica-tól. - Egyhamar - kacsintok, és puszit nyomok a homlokára. Tervem van ezzel a lánnyal, és tudom, hogy befogja adni egyszer a derekát.
- Van egy kikötésem - felteszem az ujjamat, aztán végig szántok vele szőkés tincsein.
- Mégpedig? Milyen kikötésed van? Egyet mondok. Vetkőzni nem fogok - nevet fel.Védekezően felteszem a kezem, mert igaz, hogy megfordult a fejemben a meztelen teste látványa, de ennyire most nem vagyok kanos.
- Nem akartam. Egyelőre - mosolygok. - De szeretném, ha abban az egy hónapban, ameddig a fogadásunk tart, addig ideköltöznél - mondom. Rémület veszi közbe az arcát, és egy kicsit elpirul.
- Rendben.

   Sziasztok! Nem szoktam ide írni semmit, de most írok egy kicsit, mert ma van Mikulás napja! Kellemes ünnepeket kíván a REAL blog, és annak szereplői, illetve én, az író. Ma közzéteszek pár karácsonyi képet, ami kapcsolódik a bloghoz, és remélem ezen a napon is sokan olvasni fogjátok a blogot. Mint észrevehettétek, eddig mindig szombatonként hoztam a részeket, és ezentúl is megpróbálom. Ennyit szerettem volna. #HappySanta'sDayForEveryone! <3 
#Az író

1 megjegyzés:

Oreuis remindmelove