A blog legelső díja! :)

Salut! Nos, mikor bekukkantottam a blogra várt egy kis üzenetet a chat-ben. Jézusom, mondom, a blog megkapta a legelső díját. Nagyon szépen köszönöm a blog nevében is a My True Love ~ Harry Styles fanfiction írójának!

Szabályok:
  • Írj magadról 10 dolgot!
  • Válaszolj 10 kérdésre!
  • Írj te is 10 kérdést!
  • Küldd tovább 10 embernek!
10 dolog rólam:
  1. Imádok blogolni.
  2. Ezt a blogot úgy hoztam létre, hogy pár nappal a blog megszületése előtt megálmodtam. Nem a teljes sztorit, de hasonlót.
  3. Már 3 napja ugyanazt álmodom, még pedig, hogy találkozok az ikremmel. 
  4. Szeretem a fegyvereket, imádok bokszolni, de mindenki lealacsonyít. 
  5. Régebben egy fiúbarátom se volt, most meg nagyon sok van.
  6. Hirtelen szerelmes leszek. Most éppen nem vagyok az. Hihi. 
  7. Most éppen a körmömön egy alap fedőlak van, amelyben vannak pici csillogó kövek.
  8. Most éppen 15 éves vagyok, gimnázium tizedik osztályába járok, és jövőre szeretnék előre hozott angol érettségit tenni. 
  9. Azt mondják, hogy jó a nyelvérzékem, mert 2 éve tanulom a németet, és az egyik legjobb vagyok belőle. 
  10. Imádok olvasni! 
A válaszaim a 10 kérdésre: 
  1. Kérdés: Mi a kedvenc zeneszámod? Hogy találtál rá? Volt már olyan, hogy egy egész hétvégén csak azt hallgattad?
    Válasz: Most éppen egyetlen olyan szám van, amit meghallok és könny csordul a szemembe, az pedig a John Legend-től az All of me, az egyik ismerősöm hallgatta, és megkérdeztem tőle, hogy mi ez. És így. Nem csak egy egész hétvégén keresztül, hanem volt, mikor órákon is. Upsz. :) 
  2. Kérdés: Mit vársz, hány feliratkozód legyen? Függ ettől, hogy milyen kedvvel írod a történetet?
    Válasz: Nem várom el, hogy az olvasóim feliratkozzanak a blogra, bár bevallom jól esne, ha nem csak egy (brühhhhühüühüh) feliratkozóm lenne. Nem. 
  3. Kérdés: Neked mit mond el ez a dal? Írd le! Little Mix - Little me
    Válasz: Huh, betaláltál. Nagyon imádom ezt a dalt, mert lassú, érzelmes és jó értelemben csöpögős. Valamiért nekem azt juttatja eszembe, hogy amit szeretnék az csak egy karnyújtásnyira van tőlem, még ha nem is veszem észre. És harcoljak érte!
  4. Kérdés: Melyiket szeretsz jobban olvasni? Fanficet vagy non fanficet?
    Válasz: Könyvet. Kielégítő válasz? :)
  5. Kérdés: Szerinted jó dolog, ha valaki ír egy hírességről blogot (fanficet) ? Vagy teljesen felesleges?
    Válasz: Én szerettem régebben fanficeket olvasni, de miután már majdnem mindegyikben az volt, hogy már a második részben összejöttek, aztán a hatodikban lefeküdtek egymással, de a csaj szűz volt még stb., akkor már kezdtem unni. Mindegyik azzal kezdődött, hogy pl.: "Sziasztok, ...Payne\Malik\Horan\Styles\Tomlinson vagyok. Igen, ...Payne\Malik\Horan\Styles\Tomlinson, a híres Payne\Malik\Horan\Styles\Tomlinson húga. Blablablalbalbal"
  6. Kérdés: Ha választhatnál melyik híres ember lenne a férjed? Nincs nemleges válasz!Válasz: Niall Horan! Egyértelmű. 
  7. Kérdés: Melyik könyvbeli karakterrel jönnél össze? Nevezd meg a könyvet is! Nincs nemleges válasz!Válasz: Nos, több is van ám! Első helyen nálam Travis (Gyönyörű sorscsapás) áll! Második Christian (Szürke ötven Árnyalata), harmadik Archer (Hex Hall) és a negyedik egyértelműen Gideon az Időtlen szerelem trilógiából. Ezek az álompasik. :3
  8. Kérdés: Mi/Ki most a háttérképed a telefonodon vagy a laptopodon?
    Válasz: Telefonomon egy csokor rózsa. Laptopomon meg egy téli kép, amit IDE be is linkeltem.
  9. Kérdés: Melyik a kedvenc Disney hercegnőd? Nincs nemleges válasz!Válasz: Öhm, talán Jasmin, az Aladdinból. :)
  10. Kérdés: Ki a kedvenced a One Direction-ből? Nincs nemleges válasz!Válasz: Niall will my future husband, plspls.
10 kérdésem:
  1. Mióta blogolsz? 
  2. Van valami\valaki aki ösztönzött arra, hogy elkezdj írni? 
  3. Van valamilyen háziállatod? 
  4. Kedvenc könyved?
  5. Szoktál könyveket olvasni?
  6. Ki a kedvenc hírességed?
  7. Kedvenc filmbéli szereplőd?
  8. Mit gondolsz a mai fiatalok gondolkodásmódjáról? 
  9. Szeretsz jó zenéket hallgatni?
  10. Mi a véleményed a blogomról? :) 
10 blog aminek elküldöm: 
(Fölösleges lenne 10 olyan blogot linkelnem, amelyeket nem is olvasok. Így linkelek pár olyan blogot, melyek teljes kedvenceim!)

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. imadtam, amikor olvastam :D Csak eloszor csalodtam benne :( Mikor ott lent voltak a pinceben..
      De aztan a masodik resz, aww :3

      Törlés

Oreuis remindmelove