Kérdések-Válaszok

Sziasztok! Brigi vagyok, a blog írója. Nem szokásom off bejegyzéseket írni, de most muszáj. Összegyűjtöttem pár kérdést ami az ask oldalamra érkezett tőletek és megpróbálok itt válaszolni rá. Belinkelem most ide az elérhetőségeimet:
Facebook (egyéni, hivatalos profilom ahol jelölés után lehet írni) 
Ask (itt tehettek fel kérdéseket a bloggal kapcsolatban)
És persze a blogos email-címem: roxililly1d@gmail.com

És akkor itt is vannak a kérdések, amikre megpróbálok értelmes, őszinte válaszokat adni.

  1. Mekkora kihatással van rád, hogy Colton Haynes meleg?
    Őszintén szólva amikor megtudtam, hogy az én életem egyik szerelme a saját neméhez vonzódik, sajnos azt kell mondanom, hogy lesokkolódtam. Nincs bajom a melegekkel, ameddig nem előttem csinálják. De egyébként nem zavar sok vizet, mivel nem sokára vége a blognak, ezért végig Colton lesz a főszereplő. Remélem titeket se zavar, de jelezzétek ha igen.
  2. Várod, hogy vége legyen a blognak?
    Nem. Nem akarom. De attól félek, hogy lassan kifogyok a történetből. És nem akarok senkit se untatni. Ha Briana megszüli a kisfiát, aztán megkéretem a kezét (ezt jól megaszontad, Bri) és esküvő után epilógus. Ez körülbelül még 5-6 rész. 
  3. Hány részt tervezel még?
    Még 5-6-7-8-9-10 részt :D Legalább 40-et akarok, de majd még meglátom. 
  4. Mekkora hatással volt az írás az életedre?
    Hű, eléggé nagy hatással volt rám. Kinyíltam és most már tudok olyan dolgokról is beszélni, amikről eddig nem. Szóval, érted.
  5. Meddig akarod folytatni az írást?
    Öreg koromban is a gép előtt fogok ülni és gyártom a történeteket. Itt fogok meghalni, ez lesz az én halálos ágyam. 
  6. A családod tud a blogos karrieredről?
    Nem. És nem is tervezem elmondani nekik. Anya egyszer megdicsérte a régebbi történetemet, meg hogy milyen sokat tudok írni. De ennyi. 
  7. Miért gondoltad azt, hogy blogolni akarsz?
    Szükségem volt egy fiktív világra, ahova elbújhatok ha bajom van. És jelenleg is úgy gondolom, hogy jól tettem, hogy írni kezdtem. 
  8. Mi adta az ihletet a történethez?
    A gyönyörű-Veszedelmes sorcsapás könyvek! :) 
  9. Miért Colton-t választottad főszereplőnek?
    Mert illik hozzá ez a bokszos, üzletemberes kombináció. És immmmmmádom Colton Haynes-t.
  10. Utolsó. Miért épp Zara Larrson?
    Mert nem sablonos, szép, tehetséges. És mert épp az ő egyik zenéjét hallgattam amikor keresgéltem szereplőket. 
Jöhetnek még a kérdések! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oreuis remindmelove