Díj!

Sziasztok. Mielőtt szombaton megjelenne az új rész, kaptam egy díjat az egyik legjobb barátnőmtől. Erzsi blogja itt található: Blog

Feladataid amiket meg kell csinálnod:
1,írj magadról 15 dolgot
2,válaszolj 15 kérdésre
3,tegyél fel egy másik blogosnak 15 kérdést
4,írd le a 15 kedvenc történetedet vagy könyvedet

5.küld el 15 embernek.

1. Írj magadról 15 dolgot: 

  1. Félek a sötétben.
  2. Tanár szeretnék lenni.
  3. Félek felnőni.
  4. Szeretek esőben kint ülni és csak gondolkozni.
  5. Már nem bántanak a negatív kritikák.
  6. Nagyon sok ember utálok. (Ezért engem is sokat utálnak :D)
  7. Kiskoromban seggig érő, szőke és göndör hajam volt, de most félhosszú (és hétfőtől long bob), barna és szögegyenes van.
  8. Félek az elutasítástól.
  9. Imádom a telet és a nyarat. A többi elmegy.
  10. Régen nagyon érzékeny voltam. Még ma is.
  11. Legalább háromszor kiolvastam már a Szent Johanna Gimit.
  12. Imádok írni
  13. Álmom, hogy találkozzak Niall Horan-nel. 
  14. Szeretek gondolkodni, de sokan nem vesznek komolyan.
  15. Hát... ide már nem tudok mit írni.
2. Válaszolj 15 kérdésre: (Köszönöm a kérdeseket, Böbi <3)

  1. Milyen stílusú történeteket szeretsz írni/olvasni? Inkább romantikus. Régebben szerettem a vámpíros, angyalos stb. féléket, de abból is annyi van, és egyik se jó. :D
  2. Melyik film volt az első, amin elsírtad magad? Lassie valamelyik része :D Uh, te én annyira bőgtem rajta, hogy el kellett kapcsolni.
  3. mi miatt kezdtél blogot írni? Unatkoztam, nyár volt, és úgy gondoltam, hogy kéne írni. Először egy másik blogos oldalon írtam, de ott elfelejtettem mindig a jelszavamat :D
  4. ki a példaképed? Ha sztárt kell mondani akkor Demi Lovato, de ha nem sztár akkor az anyukám.
  5. kiskorodban miről álmodtál, mi leszel ha nagy leszel? Régen mindig rendőr akartam lenni. Hát nem leszek az.
  6. ha választhatnál, hogy One Direction vagy 5 second of summer, melyiket választanád? One Directioooooooon <3
  7. Ha elvihetnéd a szerelmed, hova vinnéd? Mindent megtennék amit szeretne, hisz azért a szerelmem. De inkább ő vinne engem midnenhova, nem én őt. :D
  8. Milyen koncertre mennél, ha választhatnál? 1D, Demetria, Taylor Swift, The Weeknd, Shawn Mendes, Justin Timberlake
  9. Mi inspirált ehhez a történethez? A Gyönyörű sorscsapás könyv sorozat
  10. Ki vagy mi segített, hogy ezt megírd? Senki. Egyedül írtam, és sose terveztem, hogy kikérem mások véleményét. A barátnőim számítanak, más nem. De még ők se segítettek. És erre nagyon büszke vagyok.
  11. Ha az egyik híres személy megkérdezné, hogy mivel lepjen meg, mi lenne az? Hogy bemutat Niall Horan-nek. Természetesen.
  12. mit szólnál hozzá, ha kiadnák a könyved? Ezt a történetet nem könyvnek szántam, és mivel már publikáltam, ezért nem is adhatnák ki. De ha lenne egy titokban megírt történetem, amit ki akarna adni valami menő kiadó, akkor természetesen örülnék neki! :)
  13. Hiszel a szerelem első pillantásra dologban? Igen. Mivel két ember már első pillantásra érzi, hogy szeretik a másikat, így létezik. Bonyolult, kész :D
  14. Veled megtörtént már ez? Nem, csak első pillantásra tetszés/kedvelés volt. Más nem.
  15. írsz még valamit ez a blog után? Igen, már készülőben van az új blogom, a Salut: itt található
Az én kérdéseim hozzád, kedves blogoló:
  1. Érezted már úgy, hogy abba kell hagynod a blogolást?
  2. Ha igen, miért?
  3. Ha nem, miért nem? :D
  4. Hány blogod van éppen?
  5. Hányat hagytál abba?
  6. Van kedvenc könyved?
  7. Mi a címe?
  8. Olvasod az én blogomat?
  9. Mi a véleményed róla?
  10. Mi a véleményed a sablonosan megírt történetekről? És amik direkt ilyenek?
  11. Olvastál már Harry herceges blogot?
  12. Voltál már külföldön nyaralni?
  13. Ki a kedvenc íród? Énekesed? Színészed?
  14. Mi leszel ha nagy leszel?
  15. Van valamilyen álmod?
Én két embernek szeretném továbbküldeni:
  1. Böbe: blogja
  2. Vani: blogja

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Oreuis remindmelove